Translate

ponedjeljak, 11. travnja 2016.

OD OBIČNOG STOLCA DO NEOBIČNOG ( STAMBENOG ) STOLCA

Pin It

Kratko riječima, jasno slikama, da se zaključiti - od stolca kojeg sam obojila u bijelo i ukrasila ga s 25 kućica i em ti &%$&$% brojem prozora i jednom jedrilicom, napravila sam, ničim izazvana, za mene, vrlo neobičan stolac. Zašto, komu, čemu, gdje, kuda, itd. nije ni bitno, jer ja sam superultrajakojeeekakosehvalim zadovoljna :))




Čak mu i ladicu nisam zatvorila zauvijek.



Eto, usudila sam se reći!



7 komentari:

ana@carpe_diem kaže...

Tatjana, što još mogu reći na ovo čudo prirode (tebe)?
Ideja mi se jaaaako jako sviđa, bijeli stolac i šarene kuće, točno kako triba biti :)
Ali, kad sam maloprije listala po tvom FB albumu i vrtila fotografije brodova, kuća, mora... Zadivljena sam i tvojim radom i opsegom rada i stilom. Živila!

Tatjana kaže...

@ana-moja draga ♥, hvala ti od srca ♥♥♥♥

Villa-loredana kaže...

Za svaku pohvalu. Loredana

Maja kaže...

Prekrasan, doista nešto izuzetno. :)

HRANDICA kaže...

Ovo je fantastično. Stvarno ljepo.

sto ideja by nina kaže...

Ovo ti je odlično!

Tatjana kaže...

Hvala vam svima ♥

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...