Translate

ponedjeljak, 22. rujna 2014.

SHABBY POLICA - LEKCIJA PONAVLJANJA

Pin It

Znam ja da vi to sve znate, ali s vremena na vrijeme i ja volim ubaciti pokoju pametnu i praviti se važna ;)
Još bih se, prije bacanja na posao, htjela zahvaliti jedinstvenom i nezamjenjivom mr.P-ju, njegovoj svestranosti i umješnosti jer stvarno zna  puno toga napraviti ... kad mu se hoće ♥


Ako imate nekog komu se da, neka vam napravi policu, a ako nemate nikoga ili pak imate, a neda mu se, kupite ju. Ja vam tu stvarno ne mogu pomoći ☺


Kad ste riješili građu, lijepo ju obojite. Ja sam koristila dragu mi boju slonovače.


Potom rubove koje želite naglasiti i shabby obraditi, obojite željenom bojom i nanesite vosak.


Sve prekrijte još jednim slojem boje koju ste prvu nanijeli.


Brusnim papirom pogulite dijelove na kojima je bio vosak.


Oslikajte po želji, a rubove dodatno umrljajte bitumenom. Lijepo namjestite, poslikajte i pravite se, ni manje ni više, važni!




1 komentari:

iris-irena kaže...

prekrasan rad, prekrasna prezentacija,
lp

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...