Translate

četvrtak, 4. srpnja 2013.

ZLATNA RIBICA

Pin It

Posljednjih dana kao zlatna ribica, vrijedan mrav i neumoran crv  ispunjavam želje. Da li sam u tome uspijela, još uvijek ne znam, ali svakako se trudim kao zlatna ribica, vrijedan mrav, neumoran crv.


Iako sam si već stotinu puta rekla da više neću raditi narudžbe tipa "nešto ali svakako da bude lijepo", opet sam pala ne znajući kako mi se to dogodilo :))


Kako god okreneš, želje su jedno, realnost drugo, a ribica je uvijek ribica - bila ona zlatna ili ne!


Lijepi pozdrav i kissy-kissy svima!

7 komentari:

nail crazy kaže...

meni se ovo definitivno čini kao ispunjena želja, predivan rad :D

HRANDICA kaže...

Nije važno što je, samo, da miriši po moru i da je izpod tvojih prstiju. pravi suveniri :))

Sandra Z kaže...

Dobro ti jutro želim i neka ova zlatna ribica s početka posta sada tebi počne tebi ispunjavati želje :-) I to više nego tri.

Good Ghost kaže...

Slatko!

Sonaj kaže...

Divan kompletić:)Jooj, kako ja ne znam nanositi bitumen kao što ti znaš???!!!!!

Marinica kaže...

Baš slatke stvarčice :) Pogotovo ribica!

Tina kaže...

ponestaje mi komentara na tvoje divote

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...