Translate

subota, 4. svibnja 2013.

AURELIJA OD KERAMIKE

Pin It

Znam da sam obećala kako ovdje više neću daviti s Aurelijama, Gašparama i ostalim curama. 
 
 "J...š čovjeka od riječi!", kažu iskusni ljudi, a oni stvarno znaju... psovati.
 
 
Kao što vidite, ovog mi se puta trud ( i puno nadanja, i uvjeravanja i svega ostalog  što neću spominjati da ne bi netko mislio da sam ku-ku! ) isplatio! Aurelija od gline preživjela je oba pečenja i ja sam sretna da je cijela. Gotovo da nemam nikakvih zamjerki. Jeeej!
 
 
 
 
 
 

8 komentari:

Vesna Maric kaže...

Uopće ne gnjaviš... meni je preslatka!

ana@carpe_diem kaže...

ni ja nemam zamjerki ;)

Nataša kaže...

Nemam ni ja, a postaješ čovek tek kad počneš da psuješ!

HRANDICA kaže...

Baš je ljepa ta Aurelija, ali meni je skoro ljepša ona neobojana...baš nježna, anđeoska.

Marta kaže...

Muy bonito trabajo.
Besos desde España

nail crazy kaže...

krasna je, meni je drago da se nisi držala obećanja :D
i slobodno nas počasti još kojom kad ti ovako dobro uspije :D

Marinica kaže...

Izgleda odlično! :)

Tina kaže...

preslatka :)

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...