Translate

utorak, 13. studenoga 2012.

ZIMA U SLIKAMA

Pin It


Neodlučna zima nikako da pokaže koliko oštre zube ima. Kao da nas želi zaštiti od svoje studeni i burne naravi. Škrto i nježno nas gricka, igra se skrivača s nama. "Malo me ima-malo me nema", pronađi me ako smiješ, meni je dosadilo pa sam ju odlučila izazvati! 

Ovim snježnim dekoracijama bacam joj rukavicu u lice i objavljujem da je na ovaj blog zima i službeno stigla, a jedino što mi može je da mi nosić pocrveni! Let it snow...

Bite me :D





23 komentari:

Angie kaže...

I ja kažem let it snow....

Good Ghost kaže...

Na tvojim slikama izgleda savršeno. Samo se nadam da neće prihvatiti tvoj izazov... brrrr

Unique Hrebina kaže...

ne znam koja mi je ljepša... moram priznat da sve rjeđe komentiram tvoje radove ne zato kaj sam zločesta ili nekaj nego jednostavno ne mogu više pronaći epitete kojima bi mogla opisivat svoju oduševljenost a da se svaki puta ne ponavljam :)
uglavnom ovo mi je omiljeni blog na mom podužem popisu koji pratim i svaki puta se iznova divim tvojoj kreativnosti, mašti i dječjoj razigranosti... odlično

Kreativa Silvija kaže...

Kada gledam ove radove dođe mi da zavolim zimu! Prekrasni su ali neka ove godine snježi samo na njima.

Renata kaže...

Divota!!...ova zadnja mi je vauu:))

Romana kaže...

U potpunosti se slažem s tobom! Zima bi trebala početi, a ne ovako, toplo-hladno se igrati s nama. Super radovi. Kao i uvijek. ;)

Suzana kaže...

Ja mzim zimu! Ali samo onu u plavom okovanom ledu.
Liličasta zima mi je super i idemo na grudanje.

Ada Deniz kaže...

very nice:))))

ana@carpe_diem kaže...

kao u nekom začaranom gradu...

Sonaj kaže...

Zoveš ti nju, zoveš!!! Neka hvala, još nisam kupila zimske gume, a kad` ću, ne zna se?!Meni je dovoljno snježne divote gledajući ove tvoje slike:))))

Unknown kaže...

Divno, divno, divno<3

Nataša kaže...

Nikad ne izazivam zimu, ne volim je, osim na slikama.

nail crazy kaže...

gledam tvoje radove i sve si mislim - pa ne bi bilo loše da je ovakav pogled kroz prozor ;)
a onda se sjetim da sam danas u kratkim rukavima i bosa, zamisli, 11-i mjesec a ja bosa... i nisam jedina, vidila sam danas masu takvih ljudova vani :D

Misty kaže...

Predivno O_O ♥♥♥

Tatjana kaže...

Hvala cure...mi s mora uvijek priželjkujemo snijeg, što mogu!Zato razumijem vas s kopna kojima ga je preko glave.

@Unique Hrebina-ne mislim ja da si ti zločesta,hvala ti :)

Marta kaže...

Un trabajo espectacular, te ha quedado fantastico.
Besos desde España

Bubamara šarena kaže...

Snježna zima odlično izgleda ovako na tvojim šarenim daščicama!

Bubamara šarena kaže...

Snježna zima odlično izgleda ovako na tvojim šarenim daščicama!

Nora Wilder kaže...

joj, predivno! :)na koji način su slova napisana? nekvim pečatima ili?
i ja nekako jedva čekam zimu, kapute, jakne, kape, šalove.. :) samo ne bljuzgu i led! :p

Tatjana kaže...

@Marta,@Bubamaro šarena-Hvala vam!

@Knjižničarka u Zemlji čudesa-nisu pečati već šablone :)

Nora Wilder kaže...

hvala :)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ kaže...

Beautifull work!!!!!

Tina kaže...

divne su,daju pravi zimski ugođaj

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...