Translate

petak, 27. svibnja 2011.

RIBA I SVJETIONIK

Pin It

Usamljena ribica dugo je morem plivala. Još je duže mislila kako je biti sam i osamljen posve normalna stvar. 
Jedne je noći zapuhalo, isprva lagano, a zatim sve jače i jače. More se dizalo, spuštalo pa opet dizalo, a  malena se ribica propinjala čas na vrhu, čas na dnu vodenoga brijega. Kako se noć spuštala, jugo je bješnjelo. More se pjenilo. Svako  vodeno biće vodilo je svoju bitku. Iscrpljena i izmučena ribica dugo je prkosila toj prirodnoj snazi. 
U jednom trenutku, osvrnuvši se oko sebe i ne vidjevši ama baš ništa zbog čega bi i dalje bila hrabra, prepustila se sili! Sve je utihnulo. Tonula je. Prepuštena.  U trenutku prije no što će dotaknuti dno, netko joj poviče : " Uhvati se za drvo! Uhvati! Molim te!!!!."
Niti sama neznajući tko bi to mogao biti i ne razmišljajući zašto to čini, zadnjim atomom snage uhvati se za kraj drva. Život joj projuri tijelom i osjeti svu radost života. Kako se približavala površini, sve je postajalo jasnije, svrhovitije, smislenije. " Oprosti mi što nisam bio brži. Naleti vjetra bili su strahoviti! Koliko god sam se trudio svijetliti, nisam te mogao pronaći!"

Ribica više nikada nije bila sama. Pronašla je svijetlo svog života.






33 komentari:

Suzana kaže...

AAAAAA, priča je jako dobra, nježna i sve vremenska. Jel dobro vidim? Ribica i svjetionik su od gipsa a ostalo su drveni elementi. Izvrsno si to napravila bez obzira koju namjenu si odabrala.

Unknown kaže...

Divna priča i još divniji radovi! Kao da sam sada za korak bliže dalekom moru...

Tatjana kaže...

@Suzana
Dobro vidiš.

Hvala cure!

Sandra Z kaže...

Aaaa sva sam se raspekmezila. Drago mi je da je ribuška na kraju dobro i da ima društvo.
Odlično si to zgipsala, predobro je:))
p.s. mogla bi pisati priče za djecu, da znaš!

eda kaže...

Prekrasno si ovo napravila! Morski detalji na drvetu koje izgleda kao morska naplavina, jako lijepa kombinacija:))

Lastavitza kaže...

Kako uživam u ovim tvojim pričama...napravi slikovnicu da djeci čitam (kad budem imala djecu) :)

Sanja kaže...

Ovo mi je bila priča za laku noć i zaspat ću misleći na tvoju ribicu i svjetionik :)))
Odlično si kombinirala drvo i gips! Super!
Laka noć

Prirodna kaže...

priča je prekrasna, ali radovi mi se više sviđaju :) :)

Tatjana kaže...

@Z. i Biberlee
♥...mislite da da?

@Eda
Nemoj da ti tim drvetom što izgleda "kao" morska naplavina dam 2-3 po turi :))

@Sanja
Hvala ti.Laka noć i tebi uz slatke snove!

@Kreativka
Što jest-jest :),hvala!

Anonimno kaže...

Ovu priču ću ispričati klincima pred spavanje...super je i radovi su super, jako mi se sviđaju. Jako lijepo i uredno, a stvarno bi mogla objaviti male slikovnice sa svojim postovima!!! Pusa i samo tako nastavi!!! :)))

Nely kaže...

Prekrasna pričica,uvijek se uživim u sve ove tvoje predivne sličice...bravo i samo tako dalje..pusa!

Lastavitza kaže...

Definitivno i gromoglasno DA!

Angie kaže...

Odlično si to iskombinirala... super su mi naplavljeni komadi drva a u kombinaciji s ribom i svjetionikom - predobro! Što sve nećemo vidjeti kod tebe....

LivesArt kaže...

Prekrasna priča, slatki radovi i pravi morski ugođaj!

Tatjana kaže...

♥♥♥
Ribica je sretna!

Hvala na posjeti LivesArt!

nena kaže...

Lijepa priča lijepi radovi lijep post...

Marina kaže...

awww, jako slatko :)

Anonimno kaže...

Priča je predivna,tko je autor? Prekrasno si napravila ribicu a kompletan morski ugođaj mi je za 5+,bravo!

Tatjana kaže...

@Nena


@Marina
:) ♥ :)

@Zondra
Drops...Art Drops♥

Nena3110 kaže...

Divno, priča je baš lepa, a tek tvoji radovi.
Žao mi je što ne umem da budem originalnija u pisanju komentara, jer ti to zaslužuješ.

Tatjana kaže...

@Nena3110
hvala ti ♥!

Anonimno kaže...

Aaa, ovo je priprema za ljeto. Hoću još plavih morskih motiva, žudim za morem...

Marta kaže...

Muy bonito trabajo, me encanta el aire marino que le has dado.
Besitos desde España

Mare kaže...

ne znam više šta mogu očekivati na tvom blogu ali da će biti zanimljivo u to sam sigurna:)).....
od priče do naplavina sve je odlično:))....
kap po kap i nasta ART:))).....

Tatjana kaže...

@e-sidora
Budi strpljiva! :)

@Marta
Gracias ♥

@Mare
Ne znam niti ja,ali snaći ćemo se nekako...:))

Tina kaže...

obozavam tvoje male priče,odlično si ovo napravila

Tatjana kaže...

Hvala T.♥!

Maite - vitoma kaže...

Es un placer pasar por tu blog, siempre nos sorprendes con algo nuevo.
Bss.

Tatjana kaže...

Gracias ♥ Maite!

Unique Hrebina kaže...

ribica je preslatka :)

Tatjana kaže...

Hvala Majo!

Anonimno kaže...

Jako lepa prica i dela! Svetionike posebno volim,kao radio amater cesto sam odrzavala radio veze sa amaterima koji su radili takmicenja iz svetionika... Pozdrav,Raki!

Sara kaže...

Da ne komentiram svaki post posebno, a najradije bih jer je sve savršeno, ovdje ću stati s komentarima :D nadam se :D
I opet se ponavljam, sve je prekrasno, ideje su predobre..svaka čast! :))

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...